L’empresa igualadina Intarex, una de les empreses líders segons la revista ‘Industry Era’
L’empresa igualadina Intarex, especialitzada en software de gestió SAP per a petites i mitjanes empreses, ha estat una de les 10 empreses escollides per la revista americana Industry Era com a líders de la indústria durant el 2020.
La revista destaca el compromís, la forma de treballar i l’especialització d’Intarex en el sector de la Moda, les Adoberies i les Òptiques, creant solucions verticals integrades a SAP Business One que permeten treballar amb un software escalable que creix al costat dels seus clients.
El premi també dóna reconeixement a la trajectòria d’Intarex, que va ser fundada al 1994 a Igualada i des d’aleshores s’ha internacionalitzat distribuint les seves solucions a Portugal, França, Estats Units, Mèxic, Equador, Argentina, República Dominicana i Vietnam. Se’n remarca l’equip de desenvolupament propi, un valor diferencial de l’empresa. Aquest departament aconsegueix situar al client al centre i oferir el millor producte per al seu èxit.
Intarex ha aprofitat el reconeixement per agrair les empreses que hi dipositen la seva confiança.