La curiositat centra la imatge de la 29a Mostra d’Igualada obra de Ramon Enrich
Un interrognat taronja descontextualitzat i ubicat en diferents espais és l’element protagonista de la imatge de la 29a edició de La Mostra d’Igualada – Fira de teatre Infantil i Juvenil. La imatge és obra de l’artista igualadí Ramon Enrich que ha realitzat un total de 15 cartells que conformen la campanya de promoció que s’acompanyarà també de vídeos que es podran veure per les xarxes socials. La voluntat de la campanya, segons el Director de La Mostra, Pep Farrés és fomentar la curiositat i la creació de preguntes i mostrar el teatre com un producte que “perdura en el temps” i “sembra idees en els espectadors”.
L’autor de la imatge, Ramón Enrich, ha explicat que ha estat una campanya pensada i feta a foc lent. Tant ell com la direcció de l’esdeveniment han volgut apostar per una imatge no convencional que qüestiona el context tradicional del teare infantil i que fapensar a l’espectador.
En l’obertura de l’acte de presentació, el regidor de Promoció Cultural de l’Ajuntament d’Igualada, Pere Camps, ha valorat molt positivament aquesta campanya visual que “recorda a l’obra de Joan
Brossa” i que “aconsegueix transmetre moltes idees a l’espectador”.
La Mostra d’Igualada és la fira de referència de les arts escèniques per a tots els públics de Catalunya i l’any passat va rebre 33.000 espectadors. Organitzada per l’Ajuntament d’Igualada i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, és un dels mercats estratègic de Catalunya que tindrà lloc del 12 al 15 d’abril de 2018.