Igualada inicia una campanya de Nadal centrada en “fer pinya” amb el comerç, la restauració i la cultura local

L’Ajuntament d’Igualada ha presentat una campanya atípica, allunyada dels tradicionals eslògans nadalencs i fa una crida amb l’eslògan “A Igualada, per Nadal, fem pinya” a tancar files amb aquells que més ho necessiten i a donar suport a sectors com el de la cultura, la restauració o el comerç, que viuen una situació molt complicada pels efectes econòmics de la crisi, i també a
col·lectius com el de la gent gran o els sanitaris, que han viscut la part més dura de la pandèmia.

En la presentació de la campanya que s’ha fet aquest dimecres a l’Ajuntament d’Igualada hi han participat l’alcalde d’Igualada, Marc Castells, la regidora de Promoció de la ciutat, Patrícia Illa, i el regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcé, acompanyats pels representants de les associacions de comerciants Igualada Comerç, Nou Centre d’Igualada i Mercat Municipal la Masuca.

A la compareixença s’ha anunciat també que la tradicional encesa de la il·luminació nadalenca tindrà lloc el divendres 27 de novembre davant de l’emblemàtica Merceria Vidal, “Cal Perico”, que enguany compleix 180 anys.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close