Un estudi fet al CAP de Capellades mostra una elevada eficàcia de l’eConsulta

L’Equip d’Atenció Primària del CAP de Capellades ha elaborat un estudi sobre la utilització del servei de teleconsulta ’eConsulta’, que ha determinat que aquesta eina pot resoldre un 88% dels casos que tracta sense que el pacient hagi d’anar de manera presencial al Centre d’Atenció Primària.

Així doncs, l’estudi liderat per la metgessa Marta Sagarra demostra que l’eConsulta evita un gran nombre de visites presencials, principalment les que tenen un caràcter administratiu. El servei de teleconsulta es troba integrat a l’aplicació La Meva Salut, des d’on el pacient pot enviar missatges i adjuntar documents o imatges, per tal de rebre posteriorment la resposta d’un professional del centre de salut.

El treball ha estat guardonat amb el 1r Premi en la 3a Jornada de Recerca de l’ICS Catalunya Central. Els 18 professionals de l’ICS Catalunya Central que tenen més activitat amb aquesta eina han analitzat un total de 3.559 missatges, corresponents a 2.268 converses entre pacients i professionals de medicina.

(Visited 1906 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close