ERC Igualada afirma que no pactarà donant cap xec en blanc per entrar al govern d’Igualada i explorarà totes les opcions possibles
En un comunicat de premsa el grup d’Esquerra Republicana Igualada ha fet pública la posició del partit respecte als possibles pactes per governar l’ajuntament d’Igualada. Els republicans asseguren que no faran cap « Acte de fe» i el vot dels seus cinc regidors serà per investir alcalde qui es comprometi amb les seves propostes i programa.
Davant les declaracions del cap de llista de Junts per Igualada estenent la mà a Esquerra per un possible pacte han explicat que “abans de parlar del càrrec que vol ocupar el candidat de junts per igualada s’hade parlar del futur d’Igualada i de què es vol fer en els propers 4 anys” . Esquerra Republicana planteja “11 propostes imprescindibles per fer avançar i progressar Igualada” i assegura que “qui vulgui els vots d’ERC per ser investit alcalde, primer s’ha de comprometre amb propostes i programa.
En el mateix comunicat, el partit encapçalat per Enric Conill afirma que a nivell de futurs pactes “no descarta res” i seguirà explorant “totes les vies” per una Igualada progressista, que “faci un pas endavant” i “afronti els reptes que fins ara no s’han afrontat”.