El Teatre de l’Aurora inicia una campanya per regalar entrades al personal sanitari de l’Anoia, un any després de l’inici de la pandèmia

Un any després de l’inici de la pandèmia i del brot de Covid-19 que va obligar a tancar de forma perimetral la Conca d’Òdena, el Teatre de l’Aurora ha presentat la campanya ‘Hi ha gestos que deixen marca’, amb l’objectiu d’agrair al personal sanitari de l’Anoia la tasca realitzada durant el confinament i encara avui.

A través del web del teatre de l’Aurora, es podran comprar entrades específiques per als professionals de la salut que el propi teatre farà arribar a les direccions del Consorci Sanitari de l’Anoia i del Servei d’Atenció Primària de l’Anoia de l’Institut Català de la Salut, amb qui es coordina conjuntament aquesta campanya.

Aquestes entitats sanitàries lliuraran les invitacions als professionals, que en podran gaudir quan ho desitgin, al llarg de l’any. Per cada invitació que els espectadors donin, el Teatre de l’Aurora amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic, n’aportarà una altra.

‘Hi ha gestos que deixen marca’ és una iniciativa del Teatre de l’Aurora, amb el suport dels patrocinadors Grup Carles i Ultramàgic i compta amb la col·laboració dels mitjans col·laboradors AnoiaDiari, La Veu de l’Anoia, Ràdio Igualada, Canal Taronja i El Regió 7.

(Visited 50 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close