Calaf revisarà el contracte amb Aigües de Manresa
El Ple de Calaf ha aprovat amb caràcter d’urgència procedir a la revisió del contracte amb Aigües de Manresa. La decisió del consistori s’ha produït després que la Comissió Jurídica Assessora de la Generalitat emetés el dijous passat un informe favorable sobre la nul·litat de ple dret del contracte entre l’Ajuntament de Calaf i Aigües de Manresa.
Amb tot, aquest dilluns s’ha realitzat el Ple ordinari de l’Ajuntament de Calaf on es portaven a votació 11 punts a l’ordre del dia. L’equip de govern hi ha afegit amb caràcter d’urgència la revisió del contracte amb l’empresa que presta el servei de l’aigua i la moció ha tirat endavant amb els vots favorables del mateix govern calafí.
L’alcalde Jordi Badia ha volgut aclarir que la intenció és “establir una futura relació amb Aigües de Manresa basada en la confiança mútua, el control de les decisions i el coneixement de la xarxa per part de l’Ajuntament”. Si això no fos possible, ha dit l’alcalde, “serà el mateix Ajuntament qui assumeixi la gestió directa de l’aigua”.