El valor d’innovar en l’educació

La Càtedra de Salut Mental de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ha presentat aquest dimecres el projecte SENTx100 liderat per la mateixa UVic-UCC, per l’Ajuntament de Vic i l’Escola Santa Caterina. Un projecte innovador de promoció del benestar emocional dels infants a partir de l’art i la cultura, liderat el Grup de Salut Mental i Innovació Social amb el suport de la Vetllada “Cuina Solidària”.

El projecte SENTx100, que anteriorment també s’havia portat a terme a l’Escola La Sínia de Vic, s’ha centrat en aquesta ocasió amb tots els cursos de primària de l’Escola Santa Caterina, treballant cada curs un aspecte diferent de la pràctica artística.

Amb l’objectiu assolit d’apoderar els nens i les nenes, a través de l’art i la dansa, perquè tinguin instruments per gestionar i canalitzar les seves emocions i assolir el benestar emocional per garantir l’èxit escolar, des de l’Escola Santa Caterina es feia aquest mateix dimecres una molt bona valoració del projecte.

L’Escola Santa Caterina de Vic és el centre més antic de Vic, té 325 anys. És una escola concertada amb 272 alumnes i 23 mestres que compta amb alumnes de 20 nacionalitats diferents.
Destacats artistes són els que han colaborat en aquesta edició del projecte, com és el cas de la cantant gurbetana Ju, que ha compartit durant un bon grapat de mesos mil i una experiències amb els alumnes de l’Escola Santa Caterina de Vic a través de tallers.

Des de l’Ajuntament de Vic s’ha donat suport una vegada més a aquesta iniciativa. La idea, segons els seus impulsors, és continuar aplicant aquest projecte a escoles de Vic o de la comarca o de la demarcació de la Catalunya central.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close