La UVic i Elisava s’uneixen
Fundació Universitària Balmes i l’Escola Universitària de Disseny i Enginyeria Elisava han arribat a un acord de col·laboració en forma federativa per fer de la Fundació Privada Elisava un centre adscrit a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. En aquest acord, ambdues entitats hi surten guanyant: La Universitat de Vic tindrà un creixement qualitatiu i quantitatiu pel que fa al nivell dels estudis, el creixement del projecte universitari i el nombre d’alumnes, i per a Elisava suposarà passar de ser una Escola Universitària a ser una Facultat d’una universitat, amb els beneficis que això comporta.
Per al Patronat d’Elisava, aquest pas endavant pren importància en els projectes d’àmbit internacional i en la investigació en els àmbits del disseny i la l’enginyeria. Per a la Universitat de Vic, aquesta aposta servirà com a porta d’obertura a la Ciutat de Barcelona, amb una facultat que ampliarà encara més les fronteres del centre.
L’Escola de Disseny Elisava compta amb més de 50 anys d’experiència en la formació de dissenyadors i enginyers, amb més de 17.000 alumnes al llarg de la seva història i esdevenint una referència mundial en el seu àmbit.