Pinta la pinça pel coronavirus
Pinces en forma d’animal, de tots colors, amb missatges… Pinces que ajudaran a recaptar diners per a la investigació del Coronavirus però també a passar una bona estona i fer volar la imaginació. Aquests són els objectius del projecte “Pinta la pinça!” que han iniciat l’Arlet de 7 anys i el seu pare, en Jordi.
A l’Arlet se li va acudir la idea de pintar pinces d’estendre roba i vendre-les per aconseguir diners per lluitar contra el covid-19. I així va ser com es va crear el compte d’Instagram.
A més de publicar les fotos que vagin rebent de totes les pinces pintades, el més important és aconseguir seguidors. L’Arlet ens explica el perquè.
Malauradament, i tal com ens ha explicat en Jordi, fa uns dies també van perdre a la iaia Isabel que es trobava ingressada a l’Hospital Universitari de Vic. Ara, les pinces, van per tots dos i per totes aquelles famílies que estan patint aquesta pandèmia.