Nova campanya de Vic Comerç enfocada als dissabtes
L’Ajuntament de Vic ha presentat aquest cap de setmana la campanya “Vic, dissabtes obert”, una proposta que vol fomentar el comerç del centre del municipi durant els dissabtes, per generar més vendes a la franja del migdia, aprofitant el volum de gent que va al mercat setmanal des de fora de la ciutat. La voluntat és que botiguers i botigueres puguin generar més negoci.
L’Ajuntament incentivarà les compres al comerç local a través de propostes culturals i activitats per fomentar que els visitants es quedin unes hores més a Vic, amb la voluntat d’afavorir també que es quedin als restaurants de la ciutat.
Fins ara la franja del migdia era un moment de tancament i descans pels botiguers, i el debat ha estat encès, ja que n’hi ha molts que pensen que les vendes no creixeran. Tot i així, després de mesos de reunions han arribat a un acord per modificar els horaris.
Durant els propers mesos, l’Ajuntament i Vic Comerç avaluaran aquesta proposta per veure les seves potencialitats i debilitats, per modificar-la o millorar-la si és convenient.