Nou conveni entre la UVic-UCC i l’Ajuntament
L’Ajuntament de Vic i la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya han signat un conveni per millorar la formació dels futurs mestres amb el suport de totes les escoles de Vic. Aquest projecte, anomenat Creuant Mirades, ha de servir per fomentar la relació entre les escoles i la universitat, per millorar la formació dels estudiants de magisteri i també per començar a posar en contacte els estudiants més petits, de les escoles, amb la univertistat.
Des de l’Ajuntament es mostren molt satisfets de poder ajudar a continuar aquest projecte. La regidora d’educació, a més, hi havia participat com a docent.
Tant professors com alumnes de la Universitat de Vic que han participat en aquest projecte s’han felicitat d’aquest nou conveni i han expressat les seves sensacions després d’haver-ho viscut en primera persona.
El projecte creuant mirades va néixer l’any 2007, i enguany hi participaran més de 200 nens i nenes d’entre 5 i 12 anys de les cinc escoles públiques de Vic.