L’esperança posada a l’estiu
Des del Gremi d’Elaboradors de Cervesa Artesana i Natural de Catalunya afronten la campanya d’estiu amb ganes de remuntar i amb il·lusió. L’any passat va ser una temporada amb restriccions i poca activitat tant a l’hoteleria com a l’oci nocturn, cosa que va comportar una caiguda del volum de negoci del 20%. Tot i això, amb la reducció de les restriccions i la imminent obertura de l’oci nocturn, els porta a ser optimistes de cara a aquest estiu.
Per la seva banda, la cervesa del Montseny va reforçar la seva venda en supermercats. La venda de les seves cerveses a les grans superfícies els ha permès aguantar el sotrac de la pandèmia (si habitualment era un 60% de les vendes, l’any passat va passar a ser del 90%).
La Cervesa del Montseny, amb una producció de 350.000 litres a l’any a la fàbrica de Sant Miquel de Balenyà, ha reobert de nou al públic l’espai de tast per donar a conèixer els productes que elaboren de forma artesanal. Ho havien de fer l’any passat, però, amb les restriccions no es va poder fer massa cosa.