La joguina de fusta protagonista a Torelló
Aquest cap de setmana es va celebrar a Torelló la 6a edició del Toca Fusta. Enguany va comptar amb una programació plena d’activitats per a infants i famílies, en diferents places de la població.
El Toca Fusta vol donar a conèixer el valor pedagògic del joc i, en concret, de la joguina de fusta. Durant tot el dissabte hi va haver tallers de construcció de joguines, demostracions dels torners, espais d’experimentació, jocs i espectacles.
Aquest any, igual que l’edició anterior, no hi va haver les parades de venda de joguines de fusta i s’ha concentrat l’activitat en un sol dia.
Les diverses activitats del Toca Fusta es van repartir entre la Plaça Nova, la Plaça Coll i Dorca, la Plaça de la Rectoria i la Plaça de la Vila. Les famílies van poder gaudir d’aquestes activitats des de les 11 del matí fins a les 14 h i de les 16 h fins a les 18 h.