La Fira Joc Joc es renova
Tona es tornarà a convertir per dissetena vegada en la capital de la joguina el proper diumenge 3 de desembre amb la Fira Joc Joc. Amb l’objectiu que tothom s’ho passi d’allò més bé, la Fira vol donar a conèixer joguines que en molts entorns es poden considerar poc conegudes. Enguany s’ha fet una forta aposta per la innovació i per això s’han fet canvis importants.
En total hi haurà la presència de 40 expositors amb més de 50 activitats, tals com demostracions de jocs, prototips, tallers i espectacles entre d’altres. Enguany l’empresa organitzadora és Quimera. Xavier Socías, el seu representant, ha afirmat que s’ha volgut donar una especial importància als jocs de taula en diferents espais.
Altres novetats d’aquesta edició és que no es tancarà al migdia i que hi haurà actors que donaran vida a la Fira Joc Joc. La màgia també estarà present a la Fira, fent al·lusió a Una Tona de Màgia.
Amb l’objectiu d’assolir els 11.000 assistents, la Fira Joc Joc és una de les fires de referència del municipi que es programa dintre dels actes de la Festa Major d’hivern de Sant Andreu de Tona.