El retorn d’Àlex Rodríguez al Voltregà
El Club Patí Voltregà ha presentat una nova incorporació de cara a la temporada 2023-24 i dona l’equip per tancat. El fitxatge no és menor. Alex Rodríguez torna a casa després de cinc anys a Reus i dos més a La Corunya per ajudar al Voltregà a aixecar nous títols després de la Europe Cup de l’any passat. EL jugador, format a les categories inferiors del club i que va jugar cinc anys al primer equip abans de buscar l’aventura fora de Sant Hipòlit, torna havent guanyat una copa d’Europa, una Ok lliga, dues supercopes d’espanya i dues lligues catalanes. A més, l’any 2021 va ser escollit MVP de l’ok lliga i en va ser el màxim golejador amb 59 gols vestint la samarreta del Reus. Rodríguez ha afirmat que arriba amb ganes de guanyar títols amb els blanc-i-blaus.
Àlex Rodríguez és un dels jugadors més complets del món de l’hoquei actual. Amb presència física, molta capacitat tècnica, un xut de pala molt potent i facilitat de cara a porteria. El jugador ha tingut ofertes importants de clubs professionals de Portugal i d’itàlia, i també d’altres equips de l’OK lliga que jugaran lliga europea. Tot i així, s’ha decantat per tornar al Voltregà.
El president de l’entitat, David Soy, ha volgut agrair al jugador la predisposició per tornar a Sant Hipòlit i ha augurat unes properes temporades molt profitoses pel club. El primer equip masculí del Voltregà ha tancat la plantilla 2023-24 amb la incorporació de Rodríguez, i començarà la pretemporada la setmana del 16 d’agost.