El millor del Dakar, a Canal Taronja
Canal Taronja estrena programa especial Dakar, on s’informarà cada vespre a les 21h en directe el més destacat dels pilots osonencs. Àlex Ávila i Guillem Moral estaran acompanyats cada dia d’un professional del motor per analitzar el millor de cada etapa. El primer convidat serà el pilot Joan Font, que no ha pogut competir en aquesta edició del Dakar per una lesió a la clavícula.
El Dakar ha començat amb les dunes com a protagonistes en les primeres etapes que es disputen al Perú. El primer dels osonencs en moto és Gerard Farrés, que va perdre temps a l’etapa inaugural però a la segona va remuntar fins a la 16a posició de la general. Precisament el manlleuenc va ser notícia abans de començar el Ral·li, després d’anunciar que aquest seria el seu últim Dakar en motos.
Laia Sanz ha perdut més de 20 minuts en dues jornades respecte el líder, que li serveix per estar a la 20a posició. A la 45a està Marc Solà a gairebé una hora del primer. Nandu Jubany i Rosa Romero arriben a la tercera etapa a la 85a i 86a posició.
La segona jornada no va ser com s’esperava per Nani Roma, que va perdre 22 minuts després de quedar-se clavat en una duna al quilòmetre 30 de l’especial. A través de les xarxes socials Roma mostrava el seu descontent, tot i que es consolava afegint que això és així i cal seguir endavant. En cotxes també Jaume Aregall, copilot de Jesús Calleja, esta situat a la 48 posició de la general.