Descomptes elevats en l’inici de les Rebaixes
Aquest diumenge, després de la campanya de Nadal, centenars d’establiments comercials de les nostres comarques aixecaven les persianes amb descomptes de sortida d’entre el 30 i 40% generalment, tot i que hi ha comerços que s’han aventurat a oferir-ne inicialment fins al 70.
A Vic són prop de 250 establiments comercials els que també ofereixen interessants descomptes, tot plegat després de mantenir les vendes, amb un lleuger toc ascendent, durant la campanya de Nadal.
Tot i la suspensió de l’actual Llei de Comerç de Catalunya per part del Tribunal Constitucional que fa que hi hagi flexibilitat a l’hora de fer vendes especials. Vic Comerç, però, continua seguint els paràmetres de l’actual llei catalana, que marca l’inici en el 7 de gener i finalitza el 6 de març.