Concert del 20è aniversari de la UVic-UCC
Seguint amb els actes commemoratius del vintè aniversari de la Universitat de Vic, l’Orquestra Inclusiva i la Coral de la UVic, i el Cor Jove de l’Escola de Música i Conservatori de Vic han ofert el concert del 20è aniversari de la universitat.
Dins el marc del concert, els estudiants de l’assignatura ‘Projectes Dramàtics en l’Educació Física’ del Grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i els alumnes del projecte ‘Musical’, de l’Institut de Gurb han fet amb motiu del vintè aniversari una intervenció musicoteatral.
La Sala Joaquim Maideu de l’Atlàntida de Vic s’ha omplert a vessar, amb prop de 800 assistents, per acollir un concert que, amb entrada gratuïta, ha pogut gaudir la celebració més musical de l’aniversari de la universitat.
La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya porta tot el curs celebrant amb diverses activitats els 20 anys de la institució tal com la coneixem avui. La programació d’actes institucionals, cicles de conferències i actes festius que encara queden per celebrar, o exposicions que es poden visitar, es poden consultar al web de la universitat, www.uvic.cat.