Comença el Festival de Música d’Estiu de Viladrau
Aquest cap de setmana ha donat el tret de sortida el Festival de Música d’Estiu de Viladrau i que s’allargarà durant el més d’agost amb diverses propostes musicals. Es tracta d’un festival que neix amb la voluntat d’oferir diferents estils musicals de qualitat, programant músics joves que en aquests moments destaquen a la comarca, al país i a nivell internacional.
L’estrena va anar a càrrec d’Atrapasomnis per al públics més familiar i tot seguit Alidé Sans hi va posar l’accent folk amb el seu ball d’arrel.
En un principi el doble concert s’havia de fer a l’exterior de l’Espai Montseny però la previsió de pluja va obligar a traslladar els dos concerts a l’interior de l’edifici. Alidé Sans ve des de la Vall d’Aran i a va presentar la seva música per primer cop a Viladrau.
També els Atrapasomnis amb una proposta familiar era el primer cop que visitaven Viladrau.
El Festival de Música d’Estiu segueix aquest divendres amb el quartet de música Barbershop Metropolitan Union, amb una proposta de fusió entre el barroc i la música moderna. El concert en aquesta ocasió tindrà lloc al casal del Sagrat Cor a les 8 del vespre.