Bona collita de castanyes per la fira de Viladrau
Quan arriba el final del mes d’octubre i ja en plena tardor, el poble de Viladrau prepara la Fira de la Castanya. Aquest any ja arriben a la 25a edició i se celebra aquest cap de setmana 26 i 27 d’octubre. Es tracta d’una fira que gira entorn a la castanya del Montseny i que aglutina cultura, natura i recuperació d’aquest producte.
El centre del poble serà el lloc on es situaran les parades de gent del poble però també de gent de fora. Un tast gastronòmic, cercaviles i música en directe, espectacles i exposicions i xerrades acaben de tancar els actes per aquests dos dies. Uns actes que s’emmarquen en un paisatge de tardor.
La castanya del Montseny es caracteritza per tenir un color pujar i brillant i és dolça i fàcil de coure. A més, aquest any la collita ha anat bastant bé gràcies a l’estiu sec i a les pluges del mes de setembre.