Bon Preu factura 1.200 milions d’euros el 2017

El Grup Bon Preu ha tancat el 2017 amb una facturació de més de mil cent milions d’euros, sense IVA, una xifra que representa un creixement de l’11,5% respecte l’exercici anterior. Segons els resultats que ha avançat aquest dijous la companyia osonenca es confirma la tendència ascendent del grup, en un moment de plena expansió.

Durant el 2017 es va realitzar una inversió de 147 milions d’euros, principalment destinada a la construcció d’una dotzena de nous establiments i a l’ampliació de l’estructura logística amb una nova planta a Balenyà.

Bon Preu ha creat més de 600 llocs de treball i es duu a terme una aposta per la transformació digital. L’objectiu és convertir-se en els principals referents de la venda d’alimentació on-line.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close