La Fundació Althaia de Manresa ha arrencat la seva segona campanya de mecenatge per millorar els seus serveis

Després de l’èxit de la primera, que ha permès construir el nou Hospital de dia d’Oncologia i Hematologia, la fundació ara es fixa millorar l’atenció que ofereix a infants i joves.

La primera de les fites serà una nova Unitat d’Hospitalització de Salut Mental Infantojuvenil, que serà una realitat en les properes setmanes.
Una reforma integral de la unitat de Neonatologia, la remodelació de la Unitat d’Hospitalització de Pediatria – on hi ha l’escola i l’hospital de dia- així com les consultes externes i les urgències pediàtriques també són a la llista d’instal·lacions a millorar en el marc de la campanya. I és que, tal i com afirmen els responsables d’Althaia,és necessari que les instal·lacions s’adaptin al segle XXI.
La campanya apadrinada pel del restaurant Abac de Barcelona, Jordi Cruz, ha estat batejada amb el nom de “Posem-hi el cor”, en la que es preveu que a banda de les donacions es duguin a terme activitats paral·leles per recaptar fons i la venda de productes solidaris.
A hores d’ara ja s’han posat a la venda unes piruletes de xocolata, elaborades per Enric Rovira, i un cava solidari de Vins Tomasa que està etiquetat per dibuixos fets per infants ingressats a la Unitat de Pediatria.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close